Jak wdrożyć AI w pracy managera oraz w organizacji?
🔥 1100+ osób zapisanych!
7 webinarów, które oszczędzi Twój czas:
zacznij wdrażać AI jak najlepsi!
8 nieprzypadkowych specjalistów, 7 webinarów i niezliczona ilość praktycznych przykładów. Każde spotkanie to konkretna wiedza od marketerów, którzy wykorzystują AI na co dzień od lat!
Pokażemy sprawdzone strategie i narzędzia AI, które zwiększają efektywność działań marketingowych i usuwają Ci z drogi bieżączkę - bez clickbaitowych buzzwordów i pustych obietnic.

👋 Super, że będziesz!
Potwierdź zapis do newslettera i otrzymasz link do wydarzenia. Do zobaczenia!
zobacz wszystkie webinary
.webp)
Bartek Rycharski
Grzegorz Róg
Podstawy automatyzacji marketingu (porównanie platform Make, n8n, Gumloop)
Praktyczne przykłady automatyzacji bieżączki, które oszczędzają czas
Co można bezpiecznie zautomatyzować w marketingu i w jakim stopniu?

Jacek
Szyndler
Co-Founder
AI Stack NAOKO - wyselekcjonowane narzędzia AI i jak z nich korzystać
zarządzanie narzędziami AI, testowanie i FOMO
Opór poznawczy - wdrażanie AI w zespole i organizacji

Krystian
Wydro
Founder @ OtterMind, Creative Partner: Runway, Luma AI, Pimento & Freepik
Jak łatwiej i szybciej zacząć pracę nad kreatywną kampanią?
Co jest realnie możliwe do usprawnienia w produkcji rolek i wideo?
Na jakich polach kreatywnych AI obiecuje gruszki na wierzbie?

Mariya Kallagova
CEO/FoPartner
& Strategy Consultant
Drugie życie treści, nie czekając na grafika, odciążając montażystę, i przed deadlinem!
Twórz co tylko sobie wymyślisz, bez agencji wideo, domu produkcyjnego i wagonu złota w budżecie
Nie masz czasu, nie masz ludzi? Masz awatary AI, jeśli wiesz jak się na nich nie przejechać!

Tomasz
Niezgoda
Co-founder & CMO
Nowy Search bez chaosu: wzrost jakościowego ruchu i leadów
Nowy Search w praktyce: co działa w 2025
AI Search nie zje SEO, jeśli masz tę strategię
.webp)
Bartek
Pucek
CEO
& Artur
Jabłoński
Wkrótce!
Wkrótce!
Wkrótce!

Artur
Jabłoński
CEO
Jak kształtuje się zawód marketera przyszłości?
Jak zbudować skuteczny zestaw narzędzi AI?
Omówienie programu AI_marketers
Przestań szukać,
zacznij wdrażać.
